بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


قلعه نویی: دوستان زحمت کشیدند تا استقلال مقابل پیکان برنده نشود

وی در مورد ارسال فهرست تیمی استقلال به AFC و کسر شش امتیاز از استقلال به خاطر رینالدو، گفت: بحث لیست را خدا می‌داند و کفاشیان به یک سری مسایل رسیده است و علی فتح‌الله زاده هم بحث لیست را مدیریت می‌کند.
با توجه به حضورمان در آسیا قرار شد که پولی به ما بدهند و ما آن پول را به وکیل رینالدو بدهیم که انشاالله از استقلال امتیاز کسر نخواهد شد.
وی در مورد شرایط هاشم بیک زاده گفت: متاسفانه علیه بیک‌زاده جو هست و او نتوانست قابلیت‌هایش را بروز بدهد و به خاطر آماده نبودن روحی و روانی مصدوم شد. روح و روان بازیکن ما را بهم ریختند و مجبور شدم به او استراحت بدهم. او بازیکن دو پایی است و می‌تواند به ما کمک کند. امروز به چند نفر استراحت دادیم. دستمان باز است نیم فصل اول فقط دو دروازه بان روی نیمکت داشتیم. مشکل ما حل شد و جباری هم خیلی کمک کرد و خوشحالم فرهاد گل زد و هواداران هم خوشحال شدند. دوستان زحمت زیادی کشیدند که بعد از دربی برنده نشویم، اما این دوستان نمی‌دانند عزت و ذلت دست خداست و عیدشان خراب شد.
وی افزود: گروهی با من مشکل دارند و امروز شنیدم گزارشگر بازی دو سه مطلب گفته است و گفته بازیکنان با هم مشکل داشتند به نظر شما یک گزارشگر این حرف ها را بزند چه کمکی به فوتبال می‌کند؟ این حرف ها به فوتبال ما کمک نمی‌کنند. یکسری هستند که می‌خواستند ما را بزنند من هم توکلم به خداست و همه چیز دست خداست و او به همه عزت و ذلت می‌دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 11 / 1391برچسب:امیر قلعه نویی,لیگ دوازدهم,هفته بیستم و چهارم,دشمنان استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com